שירותים נוספים

ייעוץ בניהול נכון של השיווק באינטרנט
ניהול קמפיינים ממומנים בהיקיפים גדולים
עיצוב ובניית אתרים ועמודי נחיתה

רשימת הקורסים

גוגל אדוורדס
גוגל אנליטיקס
גוגל אדוורדס אדיטור
כלי אופטימיזציית האתרים
פרסום בפייסבוק
פרסום ב Linkedin
פרסום במובייל

צוות המומחים

דניאל סעדה – מומחה לפרסום באינטרנט וניתוח תנועה באתרים
אלון ואן דאם – מומחה לקידום אתרים ושיווק ברשתות חברתיות

קורס גוגל אנליטיקס

  • קורס גוגל אנליטיקס

אנשי השיווק והפרסום ברשת האינטרנט העולמית מציפים מידי יום את הרשת בפרסומות וקמפיינים פרסומיים רבים, בכך משיגים את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים ומגדילים את המכירות וההכנסות לעסק שלהם. נשאלת השאלה איך יכולים יוצרי הקמפיינים לדעת אלו מהקמפיינים שהם מפעילים עומדים בציפיות וממשים את המטרות בצורה היעילה ביותר?
על שאלה זו ענתה ענקית האינטרנט Google עם הכלי לניתוח אתרים – Google Analytics. כלי חינמי זה מרכז את כלל מקורות התנועה הגולשים באתרך ונותן לך סקירה של התנהגות הגולשים ומציג נתונים חשובים כגון יחסי המרה ודוחות.

חברת מקספויינט נותן לך את האפשרות לרכוש ידע שימושי בגוגל אנליטיקס לעבודה יומיומית בתחום הפרסום והשיווק אינטרנט, קורס בגוגל אנליטיקס. הרבה מעסיקים ובניהם חברות פרסום גדולות מחפשים עובדים עם ידע מעמיק בגוגל אנליטיקס, בנה מהיום את עתידך בתחום הנחשק של פרסום אינטרנט!

אז מה הקורס מציע?

 הקורס מועבר על ידי אנליסט אתרים מקצועי, ששולט ומבין בכל הקשור לגוגל אנליטיקס ושיווק אינטרנטי בכלל.
הקורס מקנה שליטה מלאה בקריאת ניתוח דוחות גוגל אנליטיקס ווהצגתם בצורה המקצועית והטובה ביותר.
הקורס מכין אותך לבחינת ההסמכה של גוגל אנליטיקס. הסמכה זו הינה אישור אסמכתא של חברת גוגל העולמית אשר ניתן לצרף לקורות החיים או להציג באתרך.

למי מיועד הקורס? 

הקורס מיועד לבעלי עסקים, עצמאיים, מנהלי שיווק, מתכנתים, מעצבים, אנשים עם רקע באינטרנט, אנשים מתחום הסטטיסטיקה והכלכלה. הקורס מקנה כלים וידע חשובים לעבודה בתחום הפרסום אינטרנט. קורס זה יפתח בפניכם מישרות נחשקות וחשובות בעולם הפרסום המודרני של היום.

יש לכם עוד שאלות? הירשמו עכשיו בטופס משמאל לשיחת ייעוץ עם מומחה אינטרנט!

Comments are closed.