שירותים נוספים

ייעוץ בניהול נכון של השיווק באינטרנט
ניהול קמפיינים ממומנים בהיקיפים גדולים
עיצוב ובניית אתרים ועמודי נחיתה

רשימת הקורסים

גוגל אדוורדס
גוגל אנליטיקס
גוגל אדוורדס אדיטור
כלי אופטימיזציית האתרים
פרסום בפייסבוק
פרסום ב Linkedin
פרסום במובייל

צוות המומחים

דניאל סעדה – מומחה לפרסום באינטרנט וניתוח תנועה באתרים
אלון ואן דאם – מומחה לקידום אתרים ושיווק ברשתות חברתיות

קורס גוגל אדוורדס – Adwords

  • קורס גוגל אדוורדס – Adwords

מקספויינט מזמינה אותך ללמוד היום את המקצוע שכולם יחשקו בו מחר!

קורס Adwords – הרשת כיום היא כלי פרסום מהגדולים והרחבים שקיימים, היא מהווה נתח גדול משוק הפרסום בעולם. גוגל אדוורדס היא הדרך הקלה והנוחה ליצירת קמפיינים פרסומיים באינטרנט והשגת תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי.

תאגידים, חברות ועסקים פרטיים משתמשים באדוורדס כדי לקדם את העסקים, הם מוכנים לשלם משכורות גבוהות למומחים בתחום שיממשו מטרה זו ויביאו לשגשוג העסק.

אז מה הקורס מציע?

הקורס מועבר על ידי ממוחה לשיווק באינטרנט שיביא אתם לשליטה מלא ורחבה במערכת גוגל אדוורדס, ניהול קמפיינים ואופטימיזציה של הקמפיינים.
הקורס מועבר במתכונות שונות, ישנה אפשרות של למידה אחד על אחד עם המומחה או לחלופין בקבוצות קטנות, קצב הלמידה נקבע על ידי התלמיד.

הקורס מכין אותך לבחינת ההסמכה של גוגל אדוורדס. הסמכה זו הינה אישור אסמכתא של חברת גוגל העולמית אשר ניתן לצרף לקורות החיים או להציג באתרך.

למי הקורס מיועד?

הקורס מיועד לבעלי עסקים,חיילים משחוררים, עצמאיים, מנהלי שיווק וכל מי שמעוניין ללמוד מקצוע חדש ומבוקש. כיום בשוק יש דרישה גבוהה לממוחים באדוורדס, חברות צמאות לאנשים מוכשרים שירחיבו את ההכנסות בעזרת האינטרנט ועסקים פרטיים מוכנים לשלם כדי להיות מפורסמים באינטרנט.

יש לכם עוד שאלות? -> הירשמו עכשיו לשיחה עם מומחה אינטרנט

 

Comments are closed.